21 Dagen Meditatie & Zingeving oefeningen

Als meditatie beoefenaar word je geleid naar een bewustwordingsproces dat ongekend uitnodigd om van tijd tot tijd naar binnen te keren,om even binnen in jezelf stil te zijn.Het  proces van stilte bevordert het innerlijke zelf om in alle rust tot uiting te  komen,tijdens het mediteren open je een kanaal dat in verbinding is met je hart(intuïtie)en je denkvermogen.Wat het op gang brengt is focus, zelfreflectie,innerlijke rust en vertrouwen op datgeen wat jij als individu nodig hebt om voor te leven.Omdat je met verleidingen van het aardse leven te maken hebt,word je continu op de proef gesteld het vergt discipline en doorzettingsvermogen om in verbinding te blijven met jouw innerlijke gevoelsleven.De dualiteit tussen sterke denkvermogens(wilskracht) en de menselijk minder sterke eigenschappen is waarlijk in tweestrijd, dat door middel van meditatieve oefeningen in balans gebracht kan worden, ondanks  alledaagse hectiek stelt het je in staat om te allen tijde krachtig in je schoenen te blijven staan.Als mens zijnde word je blootgesteld aan verleidingen twijfels en angst,er is geen plaats noch tijd om in verbinding te zijn met je  innerlijk belevingen, daar zorgt onze materiële wereld wel voor.Het zelf het startpunt  kent geen materiële beperkingen, zogezegd reikt het hogere zelf naar het oneindig zo ver daar waar de horizon zich uitstrekt.Op een bijzondere wijze maak je via meditatie en stilte kennis,met al datgeen waar het leven om draait.

Er word vanuit 3 basisbehoeften gemediteerd 

  1. Leren loslaten(bedoeld om het verleden los te laten)
  2. Leren  focussen(bedoeld om bewust om te gaan met intenties )
  3. Zintuigelijke innerlijke bewustwording(bedoeld om objectief te kunnen waarnemen,wat voel ik? Wat zie ik?Wat proef ik?Wat ruik ik?

Deze basisbehoeften kunnen onderverdeeld worden naar persoonlijk behoeften bijvoorbeeld:

Als er een behoefte is aan troost of kalmte,behoefte aan meer liefde,mentale rust innerlijke in harmonie zijn.

Meditatieve werkvormen bij levenscoach praktijk mari-bojang:

  • Tijd nemen voor stilte ademhalings oefeningen
  • Geleide meditatie oefening voor het ervaren van innerlijke rust en zelfreflectie
  • Hartcoherentie ademhalingsoefening(hierbij wordt gewerkt met ritmische geluid of een meditatieve object dat concentratievermogen versterkt).Het is een effectief hulpmiddel voor personen die moeite hebben zich te kunnen concentreren bij ademhalingsoefeningen of bij het aannemen van een ontspannend houding.
  • Meditatieve oefeningen worden in twee hoofdvormen beoefend zowel het bewuste ademhaling dan wel het lichamelijke hoofdvorm.

Meditatie oefeningen worden 15 min  21 dagen lang beoefend.21 dagen meditatie zingeving oefeningen zorgt voor  geestelijke en lichamelijke verandering

per 7 dagen word er een mail met oefeningen verzonden

1 keer per week word er een afpraak ingepland zodat er telefonisch over de ontwikkelingen gesproken kunnen worden.Uiteraard kan er altijd tussendoor vragen per mail gesteld worden via coachlevenscoach@gmail.com

Wat zijn de resultaten die door meditatie trainingen behaald worden?

  • Emotioneel in evenwicht zijn
  •  Innerlijke groeiproces(dat inzichten verschaft)
  • Geestelijke helderheid waar men op innerlijke kalmte kan berusten
  • Gezondheid op geestelijk vlak het onbewuste  - fysiek  lichamelijke goed in je vel zitten - mentaal bewust het dagelijkse leven beleven

Na voltooiing van de 21 dagen meditatie-zingevings oefeningen,word er een persoonlijke verrassing presentje verstuurd.

Kosten zijn 52 euro.